Doel 49: Bezoek alle Nederlandse hoofdsteden

Gisteren ben ik naar Den Haag geweest! Wat een rot eind zeg… Ik zat te twijfelen of ik met de auto of met de trein zou gaan, want in je eentje maakt het qua kosten niet zo heel veel uit. Uiteindelijk ben ik met de trein gegaan, maar wat was het druk zeg!

Een vriendinnetje woont in Den Haag en ik heb met haar gisteren de toerist uitgehangen. Ik heb het Binnenhof gezien, Paleis Noordeinde, het Vredespaleis, de Panorama Mesdag, Sealife (ja, ik weet het dat is Scheveningen) en Madurodam. Het was echt leuk!

De Panorama Mesdag was heel bijzonder. Het is een cilindervormig schilderij van ongeveer 14 meter hoog en met een omtrek van 120 meter. Omdat het geschilderd is om de illusie van waarheid op te wekken zie je de boven en onderkant van het doek niet. Het is echt zooo mooi! Het lijkt net of je in Scheveningen staat, ik had echt totaal niet het gevoel dat ik tegen een wand aankeek. Heel bijzonder!

Het vorige berichtje over dit doel: Klik

Dit bericht werd geplaatst in Bezoeken. Bookmark de permalink .

Een reactie op Doel 49: Bezoek alle Nederlandse hoofdsteden

  1. Pingback: Doel 49: Bezoek alle Nederlandse hoofdsteden | Day Zero Project van de Rode Boeddha

Plaats een reactie